9 Φεβρουαρίου 2009

Τα μαγαζιά των περασμένων καιρών...



"Εσύ τραβάς και χάνεσαι γι' απέναντι και πίσω δεν κοιτάς μα εγώ σε βλέπω που άρχισες να κλαις και να πεθαίνεις...
Εγώ εδώ στα ίδια σκοτεινά περάσματα στα ίδια μαγαζιά καπνίζω με τους νέους φίλους μου συσκέπτομαι τους λέω το παραμύθι σου ενώ αυτοί βουβοί μου πλένουν και μου δένουν την μαχερωμένη μου καρδιά. Το παραμύθι σου ο αρραβώνας μου με τη νέα γενιά που ήρθε και με σήκωσε απ' τη σπηλιά μου κι απ' την ερημιά που άφησε πίσω της μια καπνισμένη δεκαετία τώρα σα χρονιά σα νύχτα βαθειά που είπαν πως θα μας έθαβε και τώρα τελείωσε
όπως εσύ
όπως τα λεφτά
όπως το ματς
όπως η αγάπη της κοπέλας όταν περνάει σ' άλλην αγκαλιά
όπως μια άδεια κανονική με μπάνια και τραγούδια και τσιγάρα και ανεμελιά
και μόνο τα περασμένα δεν περνούν
όλα γίνονται περασμένα και αυριανά..."
Θωμάς Γκόρπας, " Ο Άλλος Καιρός" από την συλλογή "Τα Θεάματα", εκδ. Εξοδος, Ιουν. 1983























Έργα του 1999, του Γρηγόρη Κότσαρη (λάδι σε μουσαμά, 35χ45)



Δεν υπάρχουν σχόλια: